Ücretsiz Kargo       2 Yıl Garanti Kapsamı
CAYMA HAKKI

Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (On dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 14 (On dört) günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir.

TÜKETİCİ’nin Cayma hakkını kullanması halinde satın almış olduğu ürünü SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo firması ile SATICI’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya ait olacaktır. Cayma hakkının kullanımında SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.

Cayma hakkının kullanılması için 14 (On dört) günlük süre içinde SATICI’ya yukarıda bildirilen faks, telefon veya e-posta adresine bildirimde bulunulması ve ürünün 27/11/2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Cayma Hakkının İstisnaları” başlıklı 15. madde hükümleri ve Taraflar arasında elektronik ortamda imzalanan Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri ayrıntılı olarak ayrıca Mesafeli Satış Sözleşmesinde de yer almaktadır.

Cayma hakkının kullanılması halinde TÜKETİCİ, SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo firması yoluyla cayma hakkı bildiriminin SATICI’ya ulaşmasından itibaren 10 (On) gün içerisinde malı SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

Tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi SATICI’ya ilettiği tarihten itibaren 10 (On) gün içinde malı SATICI’ya geri göndermediği halde, cayma hakkı talebi geçersiz sayılacaktır.

CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI

Niteliği itibarıyla; tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz, a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler, b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler. ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler. e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler. f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler. g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler. ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler. h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

İADE KOŞULLARI

1More Online Mağaza’sında satışa sunulan tüm ürünler, üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır.

1More Online Mağazası, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder.

Yasal Cayma Hakkı kapsamında satın alınan ürünün iadesi, 14 (on dört) gün içerisinde yapılabilmektedir. Ürünün 14 (on dört) günlük yasal Cayma Hakkı kapsamında iade edilebilmesi için ürün faturası ile birlikte, faturası kurumsal olarak düzenlenen satışlarda kurumun düzenleyeceği iade faturası ile birlikte orijinal kutusu, ambalajı, garanti belgesi ve varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak 1 More Dağıtım Pazarlama Ticaret AŞ'ye teslim edilmesi gerekmektedir.

Üründe ya da ambalajında bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve kullanılma tespit edildiği taktirde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

Kulak İçi Kulaklık kategorisindeki ürünler 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlemiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler kapsamında olduğundan 14 (on dört) günlük Cayma Hakkı kapsamında değildir.

1More Online Mağaza’sında satışı yapılmış ürünlerin iade şartlarına uygun şekilde 1 More Dağıtım Pazarlama Ticaret AŞ'ye ulaştırılması durumunda, ürün tutarının iadesi için işlemler en kısa süre zarfında başlatılır. Ücret iadesi, ürünün satın alındığı kredi kartına yapılmaktadır. Kredi kartına ücret iadesi için gerekli işlemler, ilgili banka tarafından yürütülecektir.

1 More Dağıtım Pazarlama Ticaret AŞ